Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Το νησί - Κρήτη

Στην Κρήτη που λες, άλλοι πάνε για να κάνουν μπάνια, άλλοι για να χαλαρώσουν, άλλοι για να λιαστούν...

Εμένα πάλι με τραβάνε 3 πράγματα προς τα κει:

1) Το φαγητό
2) Η λύρα
3) Και το αίσθημα που νιώθω με το που πατάω το πόδι μου σ' αυτό το νησί.. Σα να 'μαι ξαφνικά πιο περήφανη.. Πιο δυνατή.. Και μοιάζω και λίγο με παγώνι έτσι όπως "φουσκώνω" κι ας είμαι ταλαιπωρημένη, κι ας έχω κάνει ταξίδι στο κατάστρωμα.. (Βλακείες θα πεις βέβαια και θα 'χεις δίκιο.. Αλλά έτσι αισθάνομαι εγώ, πως να το κάνουμε...)

Καλύτερο φαγητό λοιπόν στο κόσμο δεν έχει.

Το πρόγραμμα λοιπόν έχει ως εξής:

Για χοχλιούς μπουμπουριστούς πάμε στο Μοχό...


...για μακαρούνες, ανθούς, γίδα βραστή και στάκα να γλύφεις τα δάχτυλά σου, πάμε στον Κρούστα...



Κι υπάρχουν και χιλιάαααδες άλλα μέρη.. Αλλά αν είσαι κάπου κοντά στο Ηράκλειο ή στον Άγιο Νικόλαο.. τότε πρέπει να περάσεις κι απο κει.









"Ζωή δεν είναι να ξυπνάς,

να τρως, να θέτεις πάλι
Ζωή 'ναι να 'σαι ξυπνητός
όντε κοιμούντε οι άλλοι"









Γαρίδα
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου