Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Supercalifragilisticexpialidocious!


Στα παπούτσια της Mary Poppins...



Θα ζούσα σ' ένα σύννεφο πάνω απ' το Λονδίνο και θα περίμενα το επόμενο σπιτικό που θα με είχε ανάγκη

Θα είχα ροζ μάγουλα, θα ήμουν καλή αλλά και αυστηρή

Θα είχα μια μαγική τσάντα που θα χωρούσε μέσα ότι χρειαζόμουν και ότι μπορούσα να φανταστώ ανά πάσα στιγμή.. Από ένα καθρευτάκι μέχρι ένα καλόγερο για να κρεμάω το καπέλο μου!

Μ' ένα χτύπημα των δαχτύλων θα γινόντουσαν μαγικά όλες οι δουλειές του σπιτιού

Θα 'χα ένα μαγικό μέτρο που θα μου έλεγε εκτός απ' το ύψος των ανθρώπων, όλη την αλήθεια γι' αυτούς, τι ακριβώς κουμάσια είναι

Θα πηδούσα μέσα σε ζωγραφιές του δρόμου από κιμολία

Θα άρπαζα ένα αλογάκι από το καρουζέλ και θα έκανα κούρσες 

Θα έκανα τα πάντα γύρω μου να τραγουδούν χαρούμενα 

Το σιρόπι για το βήχα θα είχε διαφορετική γεύση και χρώμα κάθε φορά... κόκκινο, πράσινο, κίτρινο... φράουλα, λεμόνι, ποντς με ρούμι..

Θα πηδoύσα από ταράτσα σε ταράτσα τραγουδώντας

Ο καπνός απ' τις καμινάδες θα γινόταν σκαλοπάτια για να πατήσω στο διάβα μου

Μ' ένα πήδο θα μπορούσα να κάνω πάνω από 10 σβούρες στον αέρα

Όταν θα τελείωνε η αποστολή μου και άλλαζε ο άνεμος, θα άρπαζα την ομπρέλα μου και θα πέταγα πίσω στο σύννεφό μου χωρίς να περιμένω ούτε ευχαριστώ ούτε αντίο..

Just a spoonful of sugar helps the medicin go down, 
the medicin go down, 
the medicin go down!!



Γαρίδα

6 σχόλια: