Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

This is Sparta!


Όχι άκου με λίγο και θα καταλάβεις..

Είμαι στον ΟΑΕΔ. Ανεργία ξέρεις; Επίδομα;;
Έλα, πως δε ξέρεις.... Μ@*#*$ς θα λέμε τώρα! Στην Ελλάδα είμαστε...

Πληρώνουν στον 4ο όροφο, ε εγώ ήμουν στον 3ο.
(η ουρά αυξάνεται προς τα κάτω σε σχηματισμό σκάλας, το 'πιασες έτσι;)
Μπροστά μου τύπος: μελαχρινούρι, μάγκας (θα γίνει τσαμπουκάς-μανούρα φάση), χουλκ στο πιο καφέ του -σφίχτερμαν βρε αδερφέ!- με κολλητό μπλουζάκι τύπου "τώρα γίνεται η έκρηξη και σου γεμίζω τη μούρη μυς και αναβολικά μαζί" το 'χεις; Φαντάσου το λίγο..


Το αγόρι μας είναι ήδη σφιγμένο, ένα βήμα πριν τη πορδή, από φυσικού του θεωρώ - αν και δε γνωρίζω αν έφαγε κάτι και τον πείραξε.

Μέχρι εδώ καλά.

Ξαφνικά τοποθετείται μπροστά του άνδρας 35 περίπου ετών μελαψός, ίσως Πακιστανός, με έντονη δόση αμφιβολίας (μπορεί να είναι και από κάπου αλλού ο άνθρωπος! το natural black δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των Πακιστανών! Έλεος!). Και έχουμε και λέμε:

Σφίχτερμαν: -Τι πετάγεσαι ΡΕ (με έμφαση) μπροστά μου σαν τη ΠΟΥΤΣΑ (με έκκριση σάλιου κατά παντός υπευθύνου) ;;; - συγγνώμη για τα γαλλικά βάλτε μπιπ.

Αλλοδαπός: -Σας παρακαλώ κύριε... Με αποκαλείτε "πούτσα" πρωί πρωί (η ώρα είναι 9:30 για να σε βάλω στο κλίμα)

Άσχετος γεράκος: -Παλικάρι μου ηρέμησε.. εδώ ήταν ο άνθρωπος.. απλά καθόταν στα σκαλάκια..

Σφίχτερμαν:
(αγνοεί τους πάντες.. έχει λοκάρει στο στόχο του.. είμαι σίγουρη ότι σκέφτεται: "για να δούμε... Ο Μπάμπης ο Σουγιάς θα μπορούσε να έρθει, ο Κώστας ο Γκοτζίλας είναι φυλακή, ο Πεταλούδας ο Νίκος είναι στη γκόμενα..." ξαφνικά μιλάει)

-Ρε τι λες ρε! Θες να γίνει τσαμπουκάς; Θες να βγούμε έξω; Για πάμε έξω ρε!

Αλλοδαπός: -Σε παρακαλώ αγόρι μου... ήμουν εδώ σου λέω.

-Εγώ εδώ και αρκετή ώρα και συγκεκριμένα από τη λέξη πούτσα και μετά ψάχνω για vomit bag εξού και δε συμμετέχω-

Σφίχτερμαν: -Ρεεεεεε!!! Εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ ρεεεεεε!!!! Ακούυυυυς;;;; Από που είσαι εσύ ρε;
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ!!!

Υπάλληλος ΟΑΕΔ: -Σας παρακαλώ κύριοι! Εδώ είναι δημόσια υπηρεσία! (Τραγική ειρωνεία..)

Η ώρα πέρασε.. Από τον 3ο όροφο φτάσαμε στο 4ο, πληρωθήκαμε.. (Μη το ψάχνεις! Μεσημέριασε!)

Όταν έφευγα από τον ΟΑΕΔ, είχε μαζευτεί κόσμος στην είσοδο.
Ακούω:

Άσχετος γεράκος: -Ναι, ναι.. Μόλις κατεβήκανε έπιασε μια καρέκλα και του την έφερε στο κεφάλι του Πακιστανού! Του το άνοιξε στα δύο σας λέω! Αίματα παντού!

........σταυροκοπήματα.

Η ιστορία δυστυχώς είναι αληθινή

Γαρίδα

2 σχόλια:

  1. Ουρά;;; Ουρά σε σκάλα είπατε;
    Μήπως, λέω μήπως, ήταν ο ΟΑΕΔ στη Γαλατσίου;;
    Αλλά θα μου πεις, μόνο μια ουρά σε σκάλα υπάρχει;
    Πόσο, μα πόσο άθλιος ο μπούρδας ο σφίχτερμαν. Και να σκεφτείς ότι τόσοι νέοι μας αποδημούν για δουλειά στο εξωτερικό...Αυτός ο σφίχτερμαν μπορεί να τα φέρει η ανάγκη να πέσει στα χέρια του Άγγλου ή Γερμανού ομοιδεάτη του και μάλιστα χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα. Δεν νομίζω ότι θα του άρεσε και πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήταν ο ΟΑΕΔ στην Αγιά Σοφιά στον Πειραιά αλλά δεν αμφιβάλω ότι και στη Γαλατσίου θα κινούνται γύρω απ'το ίδιο concept της σκάλας!
    Αχ σε παρακαλώ ας γίνει αυτό που λες!! Πόσο πολύ θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή