Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Time out

 image here

One's destination is never a place
but rather a new way of looking at things.


- Henry Miller (1891 - 1980)


Τις τελευταίες μέρες τρέχω απ' το ταμείο ανεργίας σε interview και από interview στο παλιό γραφείο να μαζέψω ότι απέμεινε (έκλεισε στο 'πα; ναι, ναι.. άσ' τα..).
Γύρισα πριν λίγες μέρες λαχανιασμένη κι αναψοκοκκινισμένη απ' τη ζέστη. Αποφάσισα να φτιάξω κιμαδόπιτα. Και κάπου ανάμεσα στο κρεμμύδι και το κιμά και το πλάστη μου'ρθε.

Δεν θέλω να δουλεύω για 800 ευρώ άλλο. Δεν θέλω να χάνω χρόνια από τη ζωή μου λόγω του άγχους που μου προκαλεί η δουλειά. Θέλω διάλειμμα.
Και αποφάσισα να κάνω κάτι που πολλοί το θεωρούν πισωγύρισμα. Ναι. Το κανόνισα ήδη.
Φεύγω τον Ιούνιο για Λευκάδα για καλοκαίρι. Θα δουλεύω σε μια καφετέρια. Κανονισμένα όλα, ικανοποιητικός μισθός και σπίτι πληρωμένο για την αφεντιά μου.
Θα κάνω φίλους, θα χαμογελάω, θα 'μαι ξέγνοιαστη.
Το πρωί θα κάνω τα μπάνια μου μ' ένα τεράστιο daquiri φράουλα στο 'να χέρι και μ' ένα βιβλίο στο άλλο και το βράδυ θα πηγαινοφέρνω τις μπύρες στους τουρίστες χαμογελώντας και χοροπηδώντας ελαφρώς (αλά καλομοίρα-fame-story-η-πιο-καλή-γκαρσόνα-είμαι-εγώ φάση). Το μόνο μου άγχος θα 'ναι μη μου χυθεί ο καφές ή μη καώ απ' τον ήλιο και ξεφλουδίσω. Θα μυρίζω μόνιμα αντηλιακό καρύδα και δεν θα φορέσω ούτε μία φορά τζιν όλο το καλοκαίρι. Θα γεμίσω μπαταρίες και από Σεπτέμβρη βλέπουμε.

Βάζω λοιπόν τα πτυχία στο πατάρι, μαζεύω τα μπογαλάκια μου και πάω.. Συμφωνείς;


 image here

Do not go where the path may lead,
go instead where there is no path
and leave a trail.


- Ralph Waldo Emerson (1803 - 1882)  
 

Γαρίδα

1 σχόλιο:

  1. Πολύ καλά θα κάνεις, άλλωστε μια γαρίδα δεν μπορεί μακριά από τη θάλασσα.. Θα περάσεις τέλεια, είμαι σίγουρη. Και το στυλάκι Καλομοίρα είναι πιασάρικο, ξεκίνα τις πρόβες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή